Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 20. januar 2017

Dagens hårde træning og endnu langt fra mål...

Det holdte hårdt at få gennemført min træning imorges – det er egentlig ikke svært for mig at komme ud af døren og afsted, men energien og overskuddet er ikke helt der hvor jeg egentlig gerne ville have det til at være. Men min vilje sejre og i dag fik jeg endelig gennemført 5 km på løbebåndet, hvilket desværre er ved at være et stykke tid siden sidst. Jeg har haft svært ved at løbe mere end 3 km, idet min ryg har drillet mig samt manglende søvn har gjort det svært at presse sig selv maks.

For jeg duer ikke til at lunte 5 km – der skal helst fart på eller i det mindste skal jeg føle mig presset. Og det gjorde jeg bestemt imorges. Desværre er min form og kondi ikke som den har været så tiden kunen være noget bedre. Fik gennemført på 22.58 min, hvilket langt fra er min top præsentation, men tror blot jeg må starte med at fokusere på at gennemføre 5 km og så må tiden følge med senere.

Men jeg er motiveret og motiveret for at få trænet, for om 1 uge går det løs – FERIE. Jeg når ikke at ramme den form jeg havde håbet på, men det gider jeg ikke bruge min tid på at bekymre mig omkring. Jeg gør hvad jeg kan inden vi tager afsted og det er det vigtigste.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar