Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 14. januar 2017

Et spark bagi...

Det har jeg nok lidt haft brug for på det sidste... Sygdom, manglende søvn og meget andet har gjort hverdagen, træningen og kosten en noget rodet omgang. Men jeg er her stadig og efter en dejlig lille påmindelse af AM Nørgaard (se forrige indlæg) og andre lign på i deler er jeg nu tilbage.

Og jeg har travlt.. Som alle andre har ja har for mig skulle stå på sund mad og træning, da bikini formen skal være klar - hold fast - om 14 dage !!! Ferie venter...

Nå men jeg har som sagt travlt efter nu at have været syg i 2 dage og Noah (min søn) var syg først på uge, hvilket har betydet for lidt træning og ikke optimal mad.
Det eneste jeg havde lyst til igår var pizza.. Altså pizzaria pizza.. Og kan ikke huske hvornår jeg sidst har købt dette.. Vi snakker 1-2 år siden... Men det var så også det eneste jeg kunne spise igår.

Prøvede at rode lidt bod på det idag, med min egen hjemmelavede kokos drik. Elsker frisk kokosnød og det er for mig en super dejlig snack. Og kokos vandet skal da bestemt drikkes..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar