Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 23. oktober 2016

Hjemmelavet granola - sukkerfri

Granola er i min verden blot en fancy ord for mysli, men det smager super godt og er for mig ligeledes i luksus enden af musli varianten..

Jeg spiser som regel skyr med nødder og musli til morgenmad, men kom til at købe en total tavlig og kedelig musli. Da jeg var ude at handle igår, så jeg en super lækker granola, som jeg var ved at købe, men den var super dyr ift alm musli og jeg havde jo den store pakke derhjemme. Desuden var den fyldt med masser af sukker....
Så hjem med mig og så lave en almindelig og lettere kedelig musli til en super lækker granola.

Jeg anvendte blot følgende:

  • Sukrin gold
  • Alm musli
  • Lidt havregryn
  • Mandler
  • Cashew nødder
  • Kokos
Sukrin gold lunes på en varm pande så det er ved at smelte og resten hældes ovenpå og der røres godt rundt, så det ikke brænder på. Vupti og hermed lækker knasende og sukkerfri granola !!!

1 kommentar:

  1. Hej Lene
    Er du helt stopppet med at blogge, eller holder du bare "fri" ?
    Savner jo dine gode historier og opskrifter :)
    Mvh Anne Mette

    SvarSlet