Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 15. januar 2017

Dårlig ryg = dårlig træning

Sådan behøves det jo ikke at være, men sådan føles det for mig. Jeg døjer lidt med min lænd (har faktisk gjort det i årevis, men træning har altid hjulpet mig) og pt har min lænd det ikke super godt. For meget løft af Noah (13 kg) på en nok ikke ergonomisk korrekt måde og så nede med sygdom med at ligge på langs i 1,5 døgn gjorde ikke godt for min lænd.
Men efter at have fået det bedre idag (jaaaa endelig feberfri og lidt energi i kroppen igen) skulle der trænes, og min ryg trængte til lidt bevægelse og stræk. Men øvelser blev desværre udvalgt pga af hvad der var godt for ryg/lænd og ikke hvad jeg egentlig ville træne. Og så en masse stræk. Så alt ialt er det jo super fint, men mit hoved er ikke tilfreds. For høj puls og sved på panden var der ikke meget af, og så har jeg svært ved at acceptere det som en god træning. Der skal helst presses og svedes.

Nå men kom jo afsted og fik ikke mindst testet mine nye sko, som faktisk var en julegave, men først nu er blevet taget i brug - siger vist lidt om hvor lidt jeg har fået trænet i 2017 pt....
Men jeg skal nok komme stærkt igen...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar