Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 24. januar 2017

Træt og træningsmotiveret i en samhørighed

Det holdt hårdt imorges og så alligevel ikke. Har haft en feberramt freng i ant, og dem der har prøvet det ved hvor lidt søvn man så får. Så når den stå på træning næste morgen inden arbejde, ja så er man lidt presset. Og det var jeg bestemt også imorges. Men af en eller anden grund, så var det faktisk ikke svært for mig at komme afsted.

Når jeg ikke har samme frihed til at træne når man har lyst, så betyder det ekstra meget for mig at få trænet de dage, jeg har planlagt. For jeg træner stadig ca 3 gange om ugen – det er i hvert fald målet. Så hvis der er en dag der glipper, ja så betyder det måske kun 2 gange træning i den uge. Så selvom jeg er dødtræt så er jeg faktisk top motiveret for at komme afsted. Det kræver lidt energi frik og høj musik i ørene for at blive helt klar, og kan heller ikke yde maks, men afsted det kommer jeg.
Jeg er faktisk lidt stolt over mig selv i disse situationer, men rytme og planlægning har altid betydet meget for mig når det kommer til træning.

Nå men der er jo heller ikke længe til ferie og dermed bikini form – helt nøjagtigt 4 dage og jeg glæder mig som et lille barn J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar