Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 2. februar 2017

Running at the Beach

Ville have lavet et post i forgårs men vores internet er mens ustabilt så kunne ikke komme på om aftenen. Men tro det eller lad være jeg fik trænet. Dog kun løbet 4 km(stranden er ikke så lang). Men det var dejligt at komme afsted..
Hvad jeg oprindeligt have skrevet kan du se nedenfor :-)

Så skete det endelig... Motion kom der på agendaen. Ikke at det var den helt store tur jeg kan prale om, men kom afsted og fik sved på panden (måske ikke mindst pga solen og varmen).
Kom først ud at løbe kl 9.30 så det var pænt varmt på stranden. Men fik kæmpet mig igennem 4 km som både var dejligt og hårdt. Ville lige afslutte det hele med en tur i fitness centeret her på hotellet. Men ikke nogen stor succes. Maskinerne er elendige og så var der en mor med 3 små børn der tossede rundt og prøvede at flytte på vægte hvis ikke de bare stod og stirrede på mig, når jeg trænede. Blev både lidt irriteret og havde ondt af de børn. De burde ikke være i et fitness center og da slet ikke gå rundt og prøve at løfte vægte.. Og det var ikke fordi moderen rigtig trænede, men hun gik bare lidt rundt og prøvede (iført kjole, solbriller, læbestift og sandaler).

Nå men dase ferien er nu ovre og træningen er tilbage på programmet :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar