Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 6. februar 2017

Bikini form - getting there....

Overraskende nok så er den der næsten. For syntes ikke helt jeg har gjort nok. Men man skal heller ikke lade sig snyde med billeder, for på billedet nedenfor da jeg trænede i formiddags, der spænder jeg selvfølgelig i maven. Hvis jeg blot stod og slappede af ville det være et helt andet billede. For efter-gravid top maven der stadig lidt og kommer nok aldrig helt af med den men det er også ok.

For blot det at få trænet og spist sundt som mor kan være lidt af en prøvelse og kræver ret meget disciplin. Eksempelvis til min træning idag fik jeg kun løbet 2,5 km da Noah var mega ked af det så måtte lige ud og trøste (var på løbebåndet i fitness) og få ham til at sove, før jeg kunne træne videre. Men lidt er altid bedre end ingenting


Ingen kommentarer:

Send en kommentar