Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 17. februar 2017

Træthed og træning i en samhørighed

Så er ferien desværre slut og det har været en noget hård opstart efter ferien, da noah desværre er blevet syg. Så mandag vågnede vi så kl 1.30 og endnu værre var natten til tirsdag, hvor jeg kun fik 2 timers klat søvn... MEN jeg ved ikke helt hvor energien kom fra, men kl 6.30 stod jeg klar i fitness centeret. Og igen onsdag morgen efter 4 timers søvn.

Om det er vilje, jetlag eller lidt af det hele ved jeg ikke. Men er da egentlig ret stolt over at være kommet afsted til træning.

For mig handler det om at lidt er bedre end ingenting og et fokus og vilje til priotere træning og for mig velvære. For jeg fungerer bedst med træning. Det er ikke kun min krop men mit hovede har ligeledes brug for det. Og det er bla med til at holde mig kørende på selv meget trætte dage.

Så husk at bruge det der motiverer dig, for at holde dig selv i form.

Lige lidt (trænings) billeder fra en fantastisk ferie...

"






Ingen kommentarer:

Send en kommentar