Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 5. februar 2017

Fitness baby

Så er vi ankommet til nyt hotel og nyt område i Kravi delen af Thailand. Det er virkelig luksus vi er ankommet til og her er super lækkert.. det er maden bestemt også, hvorfor jeg forudser lidt for meget indtag og lidt for lidt motion til at forbrænde det.

Jeg har dog været i fitness en tur på det andet hotel men det var igen en mega varm fornøjelse, uden a/c og med 35 grader - ja så er man mere end opvarmet inden man er startet.
Noah skulle lige en tur med op og se mor træne og vupti, så var ham hoppet op på maskinen jeg lige havde siddet i og klar til at efter abe mor (dejlig dreng).

Glæder mig til at se vores nye hotels fitness for tror bestemt det er noget bedre standard :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar