Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 28. februar 2016

Uge 4: stress

Halvvejs igennem mine 8 uger og det går desværre alt for dårligt. Uge 4 har bare ikke været god ved mig og syntes det kan mærkes på krop og sind.

Lidt for meget stress og lidt for meget der skulle nåes har desværre betydet dårlig kost og for lidt motion.
Tror faktisk jeg har fået chokolade hver dag i denne uge - det var jo ikke lige planen, men sket er sket og uge 5 kan kun blive bedre. Har desuden også kun fået trænet 2 gange. Idag stod den på styrketræning og det gik ikke super. Var træt og havde kvalme hver gang jeg pressede mig selv. Måske min krop ikke har været helt tilfreds med ugens dårlige mad.

Kan kun glæde mig til lidt mere ro og lidt mere struktur i næste uge. Bring it on !!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar