Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 6. februar 2016

Nye mål og pandekager igen igen

Nu går den altså snart ikke længere... Spiser jo alt for meget crap mad og træner for lidt. Hvis jeg så bare kunne finde ro med det, ville det være ok, men det kan jeg ikke.

Nu må jeg tilbage til kun at spise usundt (slik og chokolade) i weekenden og så holde mig i hverdagen. Det burde da kunne lade sig gøre. Så det startede i torsdags, og igår stod den så på bland selv slik... Ja ja det er jo weekend..
Og så skal der trænes 3 gange om ugen.
Det lyder måske ikke af vildt meget, men med en lille baby, er det lidt svært at træne samme mængde som før. Nok primært pga manglende søvn og vil jo også gerne hygge med ham.

Hmm, når men her til morgen blev det lidt sundere og fik lavet sunde pandekager igen - de er så nemme at lave og smager bare fantastiske. Opskriften på disse kan ses på forrige indlæg.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar