Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 7. februar 2016

Uge 1: status

Så er jeg igennem den første uge af min nye 'målsætning'. Eller jeg startede jo i torsdags men prøver at regne hele ugen med.
Efter at have trænet både igår og idag kom jeg op på 3 gange træning. Så det er jeg godt tilfreds med. Løb derudover frem og tilbage fra baby svømning, men det var kun ca 2 x 15-20 min i let tempo.
Igår var jeg ude og løbe sådan rigtigt og det gik faktisk ret godt på trods af jeg ikke har løbet ordentligt i et stykke tid. Fik løbet 6 km på under 30 min og de første 5 km på 24.14 min. Tror faktisk det er ny rekord her efter fødslen.

Status på kosten er dog ikke helt optimal. Men startede jo netop også i torsdags da ugen indtil da havde været helt skidt. Alt for meget chokolade da jeg havde fået akt for lidt søvn.

Nå men nu er jeg igang og så skal jeg bare være god i næste uge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar