Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 13. februar 2016

Wuhuu workout

Så kører det med træningen - så dejligt. Fik taget mig sammen til at løbe igår formiddags med Noah i klapvognen. Men skulle nok sparke til mig selv et par gange før det lykkedes. Prøvede endda med at spise lidt mere efter morgenmaden for så at tænke, nu er jeg jo for mæt og tung til at kunne løbe. Og Noah skal da bare puttes i barnevognen så sover han jo bedst. Men afsted kom jeg og Noah snork sov. Ikke hurtigt men stadig kom jeg op på 6 km i et super dejligt solskins vejr.



Idag står den så på styrketræning og var ellers ved at vende om, da der ikke var flere ledige gratis  p pladser. Men nej nu var jeg jo kommet afsted og så må man jo bare betale :-(
Så pt er jeg oppe på 4 x træning i denne uge - det er da ret godt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar