Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 11. februar 2016

Uge 2: Ingen søde sager - ingen fristelser

Så er uge 2 i fuld gang mht nye mål - vil gerne køre dette i 8 uger og så tage en evaluering herefter. Pt har det ikke været så svært at holde mig fra usunde sager i hverdagen. Har simpelthen ikke købt noget, så der er intet i huset der frister mig. Og så hjælper det mig at kunne drikke en cola light, som lige giver mig den søde smag uden kalorierne.
Har villet bage sunde ting hver dag, men tuden har desværre ikke været der. Når man har en lille bandit der ikke siver meget om dagen og aktiviteter vi går til, ja så er tiden fyldt ud.

På træningsfronten er jeg nogenlunde med. Træner jo fast hver tirsdag i fitness, da jeg underviser i mor/barn træning. Prøvede så at komme afsted igen idag og ville træne lidt selv, men uden stor succes. Noah gider ikke længere bare ligge i sin lift (som er lidt for lille) og sove, som han gjorde tidligere. Så han skulle underholdes idag og derved blev det kun til en omgang lyntræning på 1/2 time. Ikke lige hvad jeg havde planlagt.
Så må den bare få lidt mere gas i weekenden, for skal jo have minimum en omgang træning mere ind i denne uge. Mon ikke det går.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar