Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 28. december 2015

Presset


Har desværre ikke fået min styrke tilbage endnu, så jeg er lettere presset når jeg prøver bare at løfte lidt tungt.

Ud over dette, så er det fra idag slut med slik og søde sager. For om 14 dage går turen mod strand, sol og dejlig storby ferie.. Nemlig Miami. Og den bikini for er vist lidt for langt væk. Den har fået fuld gas gennem julen på søde sager, men nu må det altså være slut.

Så forventer jeg bliver presset på flere måder de næste 14 dage - på kosten og på træningen. Så det er blot at sætte igang :-)





Noah med mor i fitness - godt en vandflaske kan bruges som underholdning


Ingen kommentarer:

Send en kommentar