Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 8. december 2015

Sverige hamstring


Vi var i Stockholm forrige weekend og der er bare nogle ting man må købe, når man er i Sverige (og er mig).

Der er så meget større udvalg af nødder og nødder med chokolade og kan slet ikke styre det.
Derudover har de også en masse dejlige proteinbarer i supermarkederne
som jeg jo må eje. Så fik faktisk ikke shoppet andet med hjem end proteinbarer. Derudover har de protein budding i supermarkedet.. Ville ønske vi havde dem derhjemme, jeg er allerede fan.

Desuden har de en energidrik der hedder NOCCO som jeg måtte prøve. Lav på kalorier og med forskellige smage. Derudover er der vildt mange danskvand med smag - endda slik smag. Amen jeg er jo solgt.



Det blev ikke en særlig sund weekend, og det har det ikke været i lang tid, men nu skal det altså være. For skal på ferie om 1 måned og må lige få taget mig sammen til st være lidt sundere.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar