Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 2. december 2015

Mål nået på mor/barn timen

Så blev det december og jeg har allerede fået mig en lille juleglæde - på min fitness time igår var der 25 personer på !!
Det lyder måske ikke så vildt, men med et center der ikke kører ret mange hold og mit som det eneste formiddags hold, så er det lidt stort.

Center lederen og jeg måtte kæmpe lidt med at få timen op at stå, da ledelsen ikke troede på at timen ville komme til at køre - det var jo prøvet før og gik ikke. Og kravet var 20 på timen. Så det er bare så fedt at der igår var 25 på.
Tror de 20 af medlemmerne havde baby med, så der var gang i salen og godt fyldt op på gulvet. Men det var så hyggeligt.

Medlemmerne ville gerne have en time mere, men måtte takke nej. Kan ikke helt overskue en undervisningstime mere. Ikke at jeg ikke vil træne mere end dette, men det er bare lidt mere omstændigt at skulle undervise, når jeg har Noah med på timen. Og derudover vil jeg jo stadig gerne styrketræne bare lidt. Det blir dig kun til en gang om ugen, som er alt for lidt for mig.

Nå men pt er jeg bare glad for det store fremmøde på timen, og at rygtet spredes i diverse kredse og mødregrupper.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar