Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 17. december 2015

Trækplaster

Man må godt have lov til at være lidt stolt, når folk kommer helt fra Vanløse med offentlig transport til Amager, for at træne på mit hold.
Var syg i tirsdag, endda på min fødselsdag.. Total dårlig timing. Nå men havde ikke mit mor/barn fitness hold pga sygdom, men fik det rykket til idag, og så kom der sku nogle fra Vanløse. Og de ville gerne komme igen. Ja så bliver jeg lidt glad. Det er bla sådan noget der gær, at jeg elsker at undervise.

Idag var det pænt hårdt for mig, da jeg mere eller mindre har ligget stille i 3 dage. Det bliver man ikke ligefrem stærkere eller i bedre form af. Men om det er mine nye smoothie der har gjort udslaget eller ej, så føler jeg mig meget mere frisk idag.

Så glæder mig til en god omgang jule afslutning på holdet på tirsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar