Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 10. december 2015

Fitness baby

Elsker min styrketræning og glæder mig over hver gang jeg kommer afsted, selvom det desværre kun bliver til en gang om ugen med styrke. Det betyder at det er ret svært at øge min styrke og har stadig lang vej til min form og styrke fra før graviditeten.

Det kan være lidt en udfordring med baby i fitness, men har fundet en måde, hvor jeg ca får 1/2 time for mig selv, da han tager sig en lille lur. Og så er det med at være effektiv. Efter han vågnede idag hyggede vi lige med lidt fælles Squat og selfie i spejlet, som Noah bestemt syntes var ret morsomt.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar