Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 9. november 2015

Wuhuuuuuu - nr 1000

Det er sku lidt vildt, at netop dette indlæg er mit nr 1000 - har jeg virkelig skrevet så meget? Lidt reflektion fra da jeg startede til nu vil fylde dette indlæg.

Jeg startede min blog, idet jeg skulle stille op i bodyfitness til DM og havde behov for at komme af med mine tanker. Jeg havde stillet op før og lavede dengang dagbog i papirform med mine tanker, madplaner, træningsplanen mm. Det var utrolig rart at komme ud med nogle ord på mine tanker
under en diæt. Dengang var det ikke mange der stillede op til DM i fitness og derfor ikke en masse blogs at læse omkring dette.

Men der var nogle især i Norge og jeg blev inspireret til at lave min egen blog. For så kunne jeg nemmere ligge billeder op uden at de skulle printes mm. Jeg lavede den udelukkende for min egen skyld og for at hjælpe mig selv igennem diæten. Senere tænkte jeg at det da måtte være rart for andre, at vide hvordan sådan en diæt kan føles og at man ikke var alene. For jeg havde meget gavn af at læse om andre der var på diæt. Instagram mm var jo slet ikke opfundet dengang. Og tror kun jeg kendte til en anden dansk athlets blog - Lonnie. Så der var ikke meget støtte på nettet at hente.

Efterhånden begyndte jeg at blive kreativ på madfronten på diæten, hvilket gjorde det nemmere for mig at gennemfører en diæt. Så det var utrolig fedt at lave sunde og søde desserter jeg måtte få på en diæt.


Efter konkurrencerne kom der knap 2 år med bopæl i Indien, som gav stor udfordring på trænings og især madfronten. Jeg var presset, men var faktisk i super form på det tidspunkt. Igen brugte jeg ,
blog meget til at kæmpe mig igennem min egen diæt uden konkurrence for øje, men blot for at vise at jeg kunne. Opskrifter begyndte ligeledes at fylde meget igen.

Hjemvendt til Danmark igen, hvorefter jeg blev gravid og et helt andet trænings fokus kom på banen. Hvilket jo også gør sig gældende nu her, hvor Noah er kommet til verden. Træning og sund kost kører slet ikke på det niveau jeg er vant til. Men jeg arbejder på det og satser på jeg en dag når en god form igen.

Jeg er spændt på, hvad det næste kapitel kommer til at handle om, når barsel er ovre. Vil jo så gerne i en god form igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar