Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 13. november 2015

Nu som instruktør.... Igen...

Jeg er jo begyndt at træne lidt i fitness igen og har gået og søgt efter et mor/barn hold. Men der var desværre ikke nogen, så efter nogle ugers tænketid meldte jeg mig selv. Ja sku mig og Noah som instruktør på timen. Det var og er lidt grænseoverskridende da jeg jo har ham med på timen og man ved jo aldrig hvordan han lige arter sig.
Men jeg havde debut i tirsdags og det gik super godt. Fedt at komme til at undervise igen og fedt at få hjulpet nogle andre mødre til at komme afsted.

Men jeg er stadig lidt nervøs for hvad nu hvis han vælger at græde på hele timen??? Ikke at jeg har oplevet det før, men man kan jo aldrig vide..

Nå men jeg blev da ret øm af mon egen træning. Om det er mig der er i dårlig form eller om det bare var godt hårdt vides ikke. Nok lidt en kombi.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar