Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 24. november 2015

Barsel og træning

Jeg nåede lige at få løbet en tur udenfor i weekenden inden det væltede ned med sne dagen efter. Og det var pænt hårdt, for var hjemme og løbe ved mine forældre, hvor der ikke er flot, men tværdigmod grupperet.

Jeg tænker virkelig om jeg nogensinde kommer til at løbe med samme hastighed som før graviditeten. Jeg løb 6 km på 30 min, hvilket ikke er dårligt, men ikke noget at prale af, sammenlignet med tidligere..
Syntes bare det begynder at være svært at presse tempoet meget under de 5 min pr km. Men jeg må vel bare kæmpe mig igennem. Det er bare ikke så nemt, når jeg kun løber 1 gang om ugen, da jeg også vil i fitness.

Og tiden til at nå det hele er lidt svært med en lille bebs på slæb :-)

Men pt er det mor/barn undervisning hver tirsdag, styrketræning tors eller fredag og så løb i weekenden. Det lyder jo ikke vildt med 3 gange træning i ugen, men det er ikke nemt at presse mere ind.

Så jeg kæmper mig tilbage i form og kæmper mig til forhåbentlig mere hurtighed i benene.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar