Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 18. november 2015

Underholdning og undervisningsglæde

Så havde jeg min time nr 2 mht at undervise SAMMEN med Noah - ja det er faktisk lidt af en udfordring og er bare glad for jeg har noget undervisnings ballast at benytte. For igår gad han kun lade mig være de første 35 min, derefter var han så overtræt ar han kun ville hænge på mig. Så baby op på armen og prøve at være med så godt som muligt samtidig med man instruerer - og ikke mindst prøver at få Noah til IKKE at græde ind i mikrofonen.
Det var lidt af en udfordring, men det gik og folk var glade og tilfredse med timen. Så er jeg glad. Har endda fået en til at skifte center, så hun kan komme på mit hold, samt andre der gerne vil have jeg laver flere timer... Men tror nu jeg holdet mig til den ene.

Jeg fik da underholdt 4 stk babyer da de lå sammen og var meget optaget af mig der hoppede rundt og snakkede. Så træning til mødrene og underholdning til babyerne - ja ja man kan meget på sådanne en time :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar