Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 30. december 2018

3 dage til termin...

Det er nu ved at være ret tæt på og det kan i den grad mærkes. Træthed, svimmelhed og et lavt overskud er hvad jeg kan mærke hver dag.
Men bliver da hevet lidt op her på falderebet af nogle dejlige kommentar fra fremmede på gaden - det varmer virkelig.
Så som “hvor har du en flot gravid mave” og “Flot mave - det er imponerende du er afsted (i Århus på tur) med så tæt på termin”.
Ja jeg prøver stadig at ville det hele men mærker også konsekvensen nogle dage ved at gøre og ville for meget.
MEN den helt store nyhed må være at fitness låsen virker igen, så jeg kan træne igen. Det redder det hele og ikke mindst min ryg/lænd der virkelig har godt af bevægelse.
Så her sidder jeg på bedstemor cyklen (den med ryglæn) og prøver at få pulsen bare lidt op efter en let omgang ryg træning.
Stadig mega spændt på hvornår baby vælger at komme ud og tænker hele tiden, er dette mon sidste omgang træning ? Det vides ikke, men som min mand sagde, “ikke 10 vilde heste kan holde mig tilbage fra min træning”


Ingen kommentarer:

Send en kommentar