Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 25. december 2018

Kostvaner tæt på termin

De er ikke hvad de har været og julen gør nok heller ikke noget godt for mig. Men jan vist ikke kun give julen skylden.
Jeg har trang til chokolade og prøver at styre min trang med et lille indtag eller med andre lidt sundere alternativer. Og det går nogenlunde, eller måske ikke, når jeg nu begynder at spise sønnens chokolade... Ville dog ønske det gik bedre, for jeg føler mig jo bestemt ikke tilpas i min krop og glæder mig til at komme retur samt få trænet ordentlig igennem igen.

Jeg er ofte også lige oppe og få mig en bolle med ost og smør lige inden sengetid. Ved ikke helt altid hvorfor men nogle gange for at jeg ikke kommer til at kaste op, hvis jeg har spist søde sager inden sengetid eller blot for at det giver mig lidt ro i kroppen.
Ja det er ikke alt det giver mening pt, men vælger nok bare at sige pyt, og prøve at fortælle mig selv det hele nok skal blive bedre engang på den anden side.

Her til aften var heller ingen undtagelse mht chokolade.. og tænk sig at man kan gå så lavt at begynde at spise sin søns kinderæg, sim han har fået af vide han ikke måtte få mere af ( håber han har glemt der er mere tilbage nu...).
Nå men tyk og træt vil jeg gå i seng på chokolade endnu en aften og tænke imorgen bliver bedre :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar