Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 27. december 2018

Trænings lukket...

Hvis jeg har et ønske mht graviditet og træning så er det at holde mig igang så tæt på termin som muligt. Og det er gået meget godt indtil videre med ok træning under graviditeten og træning her under barsel.. lige til igår. Havde virkelig brug for at træne ovenpå julemad mm, så afsted medmindre i fitness. Men til hvad... et fitness center jeg ikke kunne komme ind i. Ikke fordi der var lukket, for der er åbent 24/7, men fordi “låsen” på døren ikke virkede !!!! Kunne ikke logge mig ind og derved ikke komme ind og træne.
Spørgsmålet er nu hvornår det bliver fixet, for tanken om at jeg måske ikke får trænet mere inden fødsel er slet ikke til at holde ud. 
Ikke fordi det er vilde og voldsomme træninger, men mentalt giver det mig meget og det hjælper utrolig meget på min ryg og lænd, som jo er lidt presset her sidst i graviditeten.
Jeg ber og håber på at den lås bliver fixet snarest muligt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar