Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 9. januar 2019

Its a Girl....

Så skete det endelig.. 4 dage over termin fødte jeg en dejlig lille pige. Alt gik godt og jeg kan bestemt ikke klage selvom fødsel for mig ikke er noget ddr er rart - det gør mega ondt og tænkte blot hvornår slutter det her....

Nå men tilbage til det positive. Var i fitness 2 dage inden fødsel, hvilket var rart for mig rent mentalt og selvfølgelig fysisk at kunne være aktiv lige op til fødsel.
Derudover var vi i svømmehallen dagen indenfødsrl, hvor jeg fik svømmet 500m.

Men nu er det jo så så antiklimaks - ingen træning før om lang tid og min ryg og lænd er allerede ved at være godt træt og øm.
Er stadig noget brugt i kroppen så det er ikke fordi jeg higer efter at komme i fitness lige nu men nok bare at bevæge mig lidt og have noget mere overskud. Satser på det kommer...

Billede taget 3 dage inden fødsel (fik ikke taget billede af den sidste træning 2 dage inden fødsel)

1 kommentar:

  1. Wow. Stort tillykke. Glæder os til en fremvisning :)

    SvarSlet