Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 26. januar 2019

Maven efter fødsel..

Ja min er der stadigvæk, dig heldigvis i en mindre udgave.. Jeg har stadig mave og er ikke typen (desværre) hvor maven bare forsvinder af sig selv efter fødsel. MEN det går da i den rigtige retning.. 😄 og stadig ikke trænet endnu (kroppen skal lige have liv til at være klar) 🙈 glæder mig dog til at kunne træne igen.
Jeg er nede på at mangle 4 kg fra at være på min før fødsels vægt, men det er nu ikke vægten jeg går så meget op i.. mere følelsen i kroppen og hvordan jeg ser ud i spejlet. For jeg har helt sikkert tabt noget muskelmasse nu hvor jeg ikke har trænet i 3 uger og de sidste uger op til fødsel var med lav vægt.

Begynder så småt at glæde mig til at komme i fitness igen og få pulsen lidt op, men det må vente lidt endnu.

Kan kun være lidt glad for at maven trods alt falder stille og rolig på plads..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar