Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 1. juli 2016

Wuhuuu - ny PR

Ja altså ikke sådan rigtig ny PR men ny PR efter jeg har været gravid. Der er bare en krop og ikke mindst en trænings indsats der var tilstede før graviditet og så er der en efter. Og nej det er desværre ikke den samme. Men det er jo netop det, jeg prøver at gøre til noget tættere på hinanden, for hvorfor lade stå til, blot fordi man er blevet mor....

Nå men jeg var ude at løbe idag efter arbejde og det gik sku meget godt. Det var mega hårdt men var fat besluttet på at presse mig selv lidt. Og med 90er festen i ørene, så gav det lige lidt ekstra motivation til at presse på. Så de 5 km blev løbet på 22.14 min - det er jeg sku ret stolt over. Det giver mig en klar motivation til at ville under de 22 min igen - hvor der er vilje er der vej :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar