Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 30. juli 2016

At skulle vælge mellem sit barn og træning..

Morgendagens træning - klar parat kl 7.30 (efter man jo bliver
vækket kl 6 af Noah)
Det er måske lidt sat på spidsen, men sådan kan det nogle gange føles. For ens fritid efter man ar fået barn er bestemt ikke den samme som da man bare var sig selv, eller var to. Men når nu man er tre, er det en mere at tage hensyn til og en mere der konstant vil have ens opmærksomhed.
Derfor kan det nogle gange være lidt svært at priotere træning over tid sammen med sit barn. Og hvad gør man så? for det duer jo ikke at rende rundt med konstant dårlig samvittighed - dårlig samvittighed over ikke at få trænet og dårlig samvittighed over at være væk fra sit barn.
MEN nu er det jo ikke fordi jeg tager til træning hver dag og i flere timer. Så det er om at finde en balance, som med så meget andet i livet. Hvis jeg ikke får prioteret min træning, så bliver jeg ikke gladere og bestemt heller ikke sundere. Så jeg ser det som en investering.
En investering i følgende:
- min krop (udseende og fysik)
- min sundhed
- og ikke mindst mit glade humør.


Og alle disse ting påvirker jo mit barn, så hvorfor skulle jeg ikke vælge min træning?
Jeg erkendegiver at det ikke er så nemt at komme afsted, men efter at have fået sat min træning lidt mere i system, er det blevet noget nemmere. Ex tager jeg i fitness en gang om morgenen i hverdagen inden arbejde, hvor min kæreste så aflevere vores søn.
Derudover prøver jeg at få løbet en gang om ugen efter arbejde, hvor kæresten henter sønnen. Og så er jeg jo allerede oppe på 2 gange træning. Så er der jo weekenden, som er lidt nemmere at få trænet i. Så igen er det blot at få det sat i system og se alle de fordele, der er ved at få gennemført sin træning - for det er bestemt vigtigt vi passer på vores krop :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar