Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 12. juli 2016

(Trænings)Ferie..

Det der ferie er noget min krop godt kan lide, for så bliver der trænet lidt mere end normalt. For mig er ferie ikke lig at være mindre aktiv, for jeg slapper af med at få trænet og nyder at få brugt min krop og ikke mindst.... Sætte ny PR....
Ja ja ikke rigtig pr men her kører vi efter en pr før graviditet og efter. For surprice surprice så sker der noget med kroppen og ikke mindst tid og overskud efter man er blevet mor.
Men jeg startede ferien i lørdags med en tur i fitness og var fart besluttet på at ville teste min 5 km form på løbebåndet. Jeg havde et par dage forinden læst at min fætter var kommet ned på 21.30 min så blev dku lidt stædig og ville prøve at slå den. Eller i det mindste komme under 22 min. Og hvor der er vilje er der vej. 5 km svedig kamp på 21.17 min. Så glad og tilfrds. Det handlede for mig super meget om vilje og stædighed, for ja det var hårdt men også noget om at bide tænderne sammen og sige ja jeg kan og jeg vil.
Ny pr - fik dog først tager billedet lidt efter da jeg lige skulle finde kameraet frem efter 5.00 km

Igår stod den så på styrketræning og er faktisk også ret stolt over min ryg. Har jo ikke styrketrænet i nærheden af hvad jeg plejer eller gerne ville, så derfor var glæden stor, da jeg få min ryg faktisk er ok. Måske min krop har haft godt af lidt mere pause og noget mere mad (læs brød med smør).
Og idag var heller ingen undtagelse, både brød og smør til morgenmad efterfulgt af en lille hygge løbetur på 5 km - så er ferien da skudt godt igang :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar