Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 13. juli 2016

Lyst til søde sager?

Det har jeg bestemt og gerne alt for ofte. Derfor er jeg begyndt at bage lidt igen af mine sunde protein opskrifter. Der er nemlig mange måder at få stillet sin lyst til søde sager på, så det behøves ikke være rent usundt hver gang.

Idag blev det til de ultra nemme cookie Dough cookies, der ikke skal bages, men blot blande ingredienser sammen. Elsker når det ikke tager særlig lang tid at lave. Så nu er der lagt 10 cookies på køl, klar til at spise senere idag (lavede nemlig dobbelt potion). Det bliver ikke nemmere.

Opskrift findes her: Sukkerfri og proteinrige cookie Dough cookies


2 kommentarer:

  1. Kender det alt for godt :-) Nogle gange vil den søde tand bare ikke tie stille. Måske jeg skulle prøve de cookies, de ser gode ud!

    SvarSlet
  2. Ja Emma det kan være lidt en kamp nogle gange :-) men prøv dem, for de er super nemme at lave, og så er det jo lækkert med noget der smager syndigt, men er ok at spise :-)

    SvarSlet