Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 3. juli 2016

Snack dronning

Det tror jeg snart jeg kan udnævne mig selv som - prøver virkelig at lade være om aftenen, men det er bare ikke nemt. Har ellers kørt med en dåse Pepsi max om aftenen istedet for snacks og det virker som regel.
Idag røg jeg i cornflakes som snack, vel og mærke efter jeg havde spist slik. Så det var blot fir ikke at spuse mere slik. Ahh jeg skal virkelig til at tage mig sammen med ca 5 uger til ferie og bikini. Er slet ikke klar pt.

Imorgen er det Noahs fødselsdag (1 år, så en stor dag), hvilket bliver fejret fra morgen af med blåbær pandekager og frugt - sundt og godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar