Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 29. juni 2016

Im back.. Sådan set

Det er vist ved at have været alt for lang tid siden jeg sidst har fået opdateret. Men der er sket en masse og alligevel ingenting. Jeg er startet med at arbejde igen og den hårde hverdag har ramt mig. Der er run på og ikke mange stille stunder for en selv i sofaen til blot at slappe lidt af.
Det er eksempelvis først nu kl 20.50 jeg har fået Noah puttet og nu sat mig i sofaen for første gang idag for at slappe lidt af.

Og hvad med træningen - jo det går faktisk ok. Jeg var afsted i fitness igår morges og tror jeg må have mig en fast gang morgen træning i hverdagene, for at jeg får trænet. For en gang styrketræning i weekenden er bare ikke nok.
Jeg var ved at overveje om jeg skulle sætte styrketræning helt på pause og blot løbe, idet det er noget nemmere og hurtigere. Meen det er jo ikke det jeg vil. Jeg vil også styrketræne og have de fordele der følger med styrketræning. Så jeg må skabe mig tid til træning.
Det er ikke nemt men selvfølgelig kan det lade sig gøre - det handler jo blot og vilje og planlægning.
Det er den helt klassiske med at imorgen skal jeg træne og jeg kan ikke bagge ud af den aftale med mig selv. Så ikke noget med at tage beslutningen på dagen eller timen inden, for så ved vi jo godt hvad det som regel ender med. Nej planlæg og udfør - det giver klart de bedste resultater.

Så nu skal der bygges booty og ved næsten alt på kroppen op igen, for jeg er bestemt ikke blevet stærkere eller mere fit at se på efter alt for lidt træning de sidste par uger.. Men det hjælper jo altid  lidt at købe sig til motivation :-) nye løbesko blev det til, så der skal også gerne snart til at komme lidt fart i de ben igen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar