Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 6. juni 2016

Trænings motivation...

Jeg er kommet helt ud af rytme og rutine for min træning og det gør bestemt ikke noget godt for min krop. Ikke at jeg har taget på kg mæssigt men er bare blevet slap og slasket. Savner mine markeringer og ikke mindst min styrke under træningen.
Det er faktisk blevet svære for mig at komme afsted til træning da jeg ikke føler det nytter noget. Men det gør det jo og hver træning gør en effekt, hvilket jeg minder mig selv om.
Kom afsted til styrketræning imorges og det var faktisk ret dejligt endelig at komme afsted. Ondt i ryggen, sygdom og Noah syg har gjort at træning har været lidt svært at få planlagt.
Men jeg vil ikke give op og må nu kæmpe mig tilbage til min styrke - det er med at finde motivationen i de små ting og så derefter bygge den op sammen med formen.

Jeg kan og jeg vil og nu skal jeg bare have sat det hele lidt i struktur for at få trænet :-)

Lille bandit er allerede super interesseret i vores fitness sko :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar