Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 7. juni 2016

En dag tilbage ...

Idag var det min sidste time med mit mor/barn fitness hold og ih hvor har jeg været glad for holdet. Super søde piger og ikke mindst bebser. Der var en ny pige med på timen idag (uden baby) og hun sagde noget jeg nok kun ubevidst har tænkt over. Stemningen på timen var bare anderledes end en alm time - det var hårdt men hyggeligt og folk snakkede meget med hinanden. Og ja det har været super hyggeligt. Jeg kommer helt til at savne timen.

Men skal jo starte på job imorgen og det bliver meget spændende hvordan hverdag, bebs og træning kommer til at fungere.

Imens vil jeg nyde min sidste dag i solen imens Noah sover en lur.

Lidt stemnings billeder fra mor/barn fitness holdet.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar