Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 3. juni 2016

Wuhuu - mit første løb efter fødsel..

I søndags kom jeg igennem mit første løb efter jeg fik Noah og det var fedt. Stemningen og spændingen i kroppen op til løbet var perfekt. Træningen var dog ikke i top op til løbet, så var noget spændt på hvad jeg kunne præstere. Startskuddet gik og jeg startede ud som jeg plejer, dvs højt tempo, da det for mig handler om maks gas og så må det briste eller bære. Meeen der var nogle der var meget hurtigere end mig og min form var ikke som før fødsel, desværre. Det var MEGA hårdt.....
Så måtte desværre sænke tempoet gevaldigt efter 2 km. Øv øv øv ville ønske jeg kunne løbe som i gamle dage og følge med det forreste felt... Lidt frustrerende når nu man tidligere har kunnet...
Nå men kom da ind på 22.27 min på 5 km, hvilket gav mig en 11. plads i løbet, så lidt stolt er jeg da. Og min hurtigste tid efter fødsel.

Har dog ligget syg i denne uge og stadig en ryg der ikke er god, så har ikke rigtig fået trænet siden, andet end en kort lunte tur idag for at teste ryggen. Men nu må der trænes lidt mere - for vil da gerne tilbage til min gamle form. Så giv ikke op derude, en fødsel skal ikke sætte en stopper for din træning - ihvertfald ikke for min :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar