Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 26. maj 2016

Stilhed og stilstand

Der er ikke sket meget på det sidste, ihvertfald ikke på trænings fronten. I sidste uge fik jeg til at starte med lidt ondt i ryggen, hvilket kun blev værre og måtte akut få massage, da jeg næsten ikke kunne gå.
Massagen hjalp lidt og ellers har jeg siddet med varmepude og mere eller mindre siddet stille i det omfang jeg kunne.
Det er meget bedre nu men desværre ikke væk, hvorfor træning har været næsten ikke eksisterende.

Jeg havde dog min undervisningstime i tirsdags, hvor jeg måtte lave de øvelser jeg kunne, samt stå helt uden vægt. Det føles lidt underlidt at stå at lave squat uden vægt, når man er vant til at presse sig selv så meget som muligt, men min ryg var slet ikke klar til styrketræning.

Idag vågede jeg må så ud at løbe bare en lille bitte tur (frem og tilbage fra Noahs vuggestue) for at se om jeg kan løbe. For det er jo på søndag jeg skal løbe Femina løbet. Jeg er langt fra klar med en ryg der stadig gør lidt ondt og træning der heller ikke har været optimal.
Så pt ved jeg slet ikke om jeg kommer til at løbe, men håber på at jeg ikke har for ondt i ryggen imorgen, så jeg kan prøve at løbe på søndag.

Det gik dog i MEGET langsom fart i dag, da jeg kunne mærke ryggen ikke ville mere - hvad sker der med mig? Er jeg ved at blive gammel?
Måske jeg blot har løftet lidt for meget på Noah, som jo ikke bliver lettere at løfte på. Det er frustrerende ikke at have trænet ordentligt i LANG tid, men nu skal min ryg lige på plads. Så jeg krydser fingre for at jeg kan komme afsted på søndag :-)

Lidt billeder fra i søndags, hvor min kæreste løb marathon og Noah og jeg heppede i det dejlige vejr.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar