Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 3. maj 2016

Syg med syg på = junky

Har haft en hård uge i sidste uge, da jeg desværre var nede med sygdom. Så træning var der absolut ikke noget af og kosten var helt skæv på mange punkter. Jeg havde kvalme og kunne næsten ikke spise noget.
Så efter en tur i supermarkedet købte jeg lige det jeg måske kunne spise bare lidt af, samt havde fået af vide af lægen at jeg skulle have noget salt, evt iform af chips.
Så i indkøbskurven blev der købt færdiglavet og olieret pastasalat, pizza, chips, juice og drikke youghurt. Alt sammen noget jeg normalt aldrig køber, men måtte jeg prøve at spise bare lidt. Om det var maden eller blot tiden der hjalp vides ikke. Men nåede da at blive rask til weekenden.
Og utrolig nok fik jeg kæmpet mig ud på 7,5 km om søndagen. Nok mest fordi jeg ikke kendte ruten og troede den kun var 3 km :-( men dejligt at komme igang igen...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar