Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 20. september 2018

Kokoskugler på 5 min

Det er desværre ikke meget jeg får bagt for tiden. Er vist bare lidt for træt og energiforladt til at bage det helt store, men så er det jo dejlig nemt at lave disse kokos kugler på ingen tid. De skal nemlig
ikke bages men blot blandes sammen og så er de klar. Og kan nemt holde sig i køleskabet i nogle dage, hvis de altså ikke allerede er blevet spist.

Jeg bruger ikke opskrift længere, da jeg laver dem ret ofte, men der kommer no ca nedenstående i:

Kokos kugler
  • Ca 30 gr havregryn
  • Ca 60 gr kokosmel
  • 1 scoop proteinpulver (vanilje eller chokolade)
  • 2-3 ss kakao pulver
  • 2-3 ss sukrin (kan udelades)
  • 1 håndfuld groft hakkede mandler
  • Lidt salt
  • Evt lidt instant kaffe pulver
  • Lidt vand
Det hele blandes til en klistret men rulbar masse (pas på med for meget vand) og rulles i kokosmel. Hermed færdig og klar til servering

Ingen kommentarer:

Send en kommentar