Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 10. september 2018

Træningsoptur

Det er fedt stadig at opleve lidt træningsoptur i løbet af graviditeten, når nu det meste af ens træning er på vej retur. Man bliver jo kun slappere og mindre muskelmæsdigt, hvorpå resten af kroppen vokser.
Men igår havde jeg faktisk træningsoptur. En god omgang styrketræning med cardio. Bentrænibg er det bedste pt, da jeg her føler jeg kan træne ok tungt og dermed også føle jeg får lidt ud af træningen samt får pulsen op. Og i går havde jeg så shorts på, hvilket sjældent sker til træning, så man kunne se sine ben arbejde. Jeg blev positivt overrasket over at de ikke så helt slappe ud og at der stadig var lidt markering tilbage.
Det er med at hænge sig i de små detaljer der løfter ens humør op, når jeg nu idag har fået at vide at jeg ligner en der venter tvillinger eller burde gå på barsel nu (underforstået du er da godt nok stor med kun et barn i maven og med ca 3 måneder til barsel)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar