Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 4. september 2018

Løb i uge 23

Ka jeg smiler, men nok mest over den trods alt
flotte solnedgang 
På sidste dagen i uge 23 måtte jeg lige forsøge mig med løb. Jeg har ikke været ude at løbe siden sidst, altså 3 uger siden - dog trænet i fitness. Men jeg havde brug for to ting idag: for det første at teste om jeg stadig kunne løbe uden det føltes ubehageligt og for det andet havde jeg behov for ag træne/frisk luft efter en lang dag.

Det var desværre ikke to gode resultater der kom ud af det. Før det første må jeg nok nu erkende at løb er noget jeg først kommet til igen efter fødsel. Det føltes bare ikke naturligt og behageligt. Derudover gik det simpelthen så langsomt at jeg ved ikke om jeg ville kalde det løb.
For det andet havde jeg hov for at træne - gerne hurtigt og effektivt, hvilket løb jo netop er - men da jeg løb så langsomt og ikke særlig langt, følger jeg slet ikke at have trænet. Sølle 3 km var hvad jeg kunne præstere idag (ikke formen der sagde fra, men det føltes bare ikke rart at løbe længere).
Jeg ved godt lidt er bedre end ingenting, men sidder pt med følelsen af to gange fiasko og dermed ikke noget positivt humør. Sluttede ellers af med 5 ture op af en lille bakke og 3x20 air squat.

Lettere frustreret og især over at jeg nok først kan få trænet på lørdag, hvilket der er alt for længe til...
Der er uro i mit hovede og uro i min krop over manglende træning. Må bare se frem til næste omgang træning og give den det gas jeg nu engang kan.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar