Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 16. september 2018

Tyk, træt og træls...

Sådan føler jeg mig idag...
TYK fordi jeg ikke har levet sundt på det sidste. Har spist for meget usund og trænet for lidt. Kører stadig efter min 3xtræning pr uge, men i denne uge gik det galt.. Og når man så igen får af vide om man ikke venter tvillinger, da ens mave er stor, ja så føler man sig bare endnu mere tyk..
TRÆT fordi jeg ikke længere sover særlig godt. Og med en 3 årig i huset er der ikke plads til meget afslapning.
TRÆLS fordi jeg er syg idag. Ondt i halsen og hel og aldeles færdig. Så oven på at være tyk og træt så føler jeg mig enormt træls idag og ligner noget der ikke bør lukkes ud (har vist også tilbragt ca 90% af dagen på sofaen, hvilket gør jeg føler mig endnu mere træls).

Lad os bare håbe på at jeg har det bedre imorgen og det hele bliver meget bedre i næste uge..

Fra træning i tirsdags på hotel fitness, hvor overskud var noget større end idag.
Føler stadig jeg ser noget tyk ud i ansigtet 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar