Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 6. oktober 2018

3 trimester og ondt i ryggen

Er nu nået til 3. trimester (forskellige apps fortæller mig lidt forskellige svar, men er i uge 28) og min ryg/lænd driller mig desværre. Føler mig som en gammel dame der går mærkeligt og kan ikke helt finde en stilling jeg føler mig tilpas i. Det er ret underligt for for 3 dage siden følte jeg mig super tilpas og havde det godt og pludselig kommer det her.

Søvnen er oveni det hele ikke special god og baby sparker hver gang jeg vender mig i sengen (hvilket sker en del gange i løbet af matten).
Men jeg holder humøret oppe og har heldigvis allerede fået trænet 3 gange i denne uge, hvilket bestemt hjælper mig. Min træning er med til at holde mig oppe og holde mig igang. Men det bliver lidt hårdt at komme afsted til træning om morgenen og ved ikke helt hvor længe jeg kan fortsætte med morgen træning.

Jeg er nok bare generelt nået dertil, hvor ddt at være gravid i den grad påvirker kroppen og at jeg må begynde at acceptere ikke at kunne alt som før. Men det er svært når man gerne vil. Jeg ved alle siger man skal nyde denne tid, men jeg glæder mig bare til at få min alm krop tilbage igen, selvom jeg er dybt imponeret over hvad kroppen kan udrette.
Træt med træt på til morgentræning i den arbejde

Føler jeg begynder at se lidt tyk ud bagfra, men havde nok heller ikke forventer så meget andet (kun naivt håbet på at alt ser ud som det plejer 🙈)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar