Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 30. oktober 2018

Tyk gravid eller hva...

Noget af det man ikke har lyst til at høre som gravid er hvor stor man nu er blevet.. eller du må godt nok være tæt på termin... hvordan efterfølgende kan sige ja om 3 måneder og kan se på deres ansigtsudtryk at det ikke lige var det de havde forventet..

Dog føler jeg mig noget mere hærdet her anden gang end første gang, på trods af at jeg træner mindre og spiser dårligere.
Men optur var at få trænet 4 gange i sidste uge, hvilket jeg er ret stolt af samt en dag idag med dejlige positive kommentar om en flot mave.. samt du må ikke have taget så meget på..
Så man skal huske at leve lidt højt på de gode kommentar :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar