Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 2. november 2018

Morgentræning i uge 32

Jeg kan godt mærke at det at træne om morgenen nu bliver lidt tungere og med lidt mindre energi. Søvnen er dårlig så der er lidt hårdt at træne inden job, men det er bare ddt der fungere bedst i hverdagen. Også må man huske på at lidt er bedre end ingenting.
Jeg brugte nok ca 1/2 time imorges i fitness på at vågne helt op, hvilket betød at træningen næsten var slut da jeg endelig var vågen.
Men jeg er der og gør noget godt for min krop og baby og det er det vigtigste.

Jeg syntes dog at jeg denne gang har det mere afslappet med min træning og det ikke at kunne presse maks til træning. Noget jeg mentalt kæmpede noget mere med under den første graviditet. Man lærer nok bare at tage det hele lidt mere afslappet anden gang og acceptere.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar