Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 18. november 2018

Uge 34 and still doing it...

Er nu nået til uge 34 og kører stadig på med træningen. Den er vigtig for mig og så skal man ikke glemme alle de positive effekter træning har på graviditeten.

Men tilbage til mig selv - jeg træner primært for mig egen skyld og og min egen betale tilstand. Det kan lyde lidt mærkeligt men har virkelig behov for det i rakt med jeg bliver større og tungere.

Og det er svært for det er jo ikke kun på maven man vokser. Det er lidt hårdt at se hvordan man føler at der nu er deller mellem bryst og skulder samt lår og baller bare har set bedre ud.
Men det er her at træningen hjælper mig mentalt til at føle mig lidt bedre med mig selv. Så jeg kæmper videre og ved jo også godt at det er fantastisk det der skabes i kroppen. Hovedet skal bare lige være med.
Idag var træning med selvskab fra Noah, da farmand ikke var hjemme. Heldigvis var Noah rigtig sød til st sidde og se ipad - bestukket med kiks og figenstang 😄
Men det betød jeg netop nåede op på ugens 3. træning (fredag, lørdag og søndag) på et hængende hår.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar