Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 25. november 2018

Svimmelhed og træning - uge 35

Maven fylder snart det hele og er i vejen alle steder
Så begynder svimmelheden at sætte ind igen for mig. Jeg har lavt blodtryk som jo egentlig er godt under graviditet, men det er altså ikke ren fornøjelse. For det gør at formiddagen kan være præget af svimmelhed og når man så gerne vil træne kan det give lidt begrænsninger.
Lange pauser, siddende øvelser og med lav intensitet. Men jeg er her og jeg træner, for det er stadig godt for mig og baby.

Og ud over det har jeg stadig lidt krise med min ikke fitte krop - især fordi jeg skal have foreviget min mave/krop imorgen ifa billeder.. er sku lidt nervøs over at skulle have raget de billeder og omvendt er jeg bange for at fortryde hvis jeg ikke gør det..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar