Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 11. april 2018

Kalorie tæller - status

Må nok indrømme at jeg ikke er helt så god til at anvende den app mere som jeg var i starten. Men det er egentlig også helt ok, for det fik kickstartet mig til at forholde mig lidt mere til det jeg putter i munden og hvor mange kcal det egentlig kan løbe op i - her tænker jeg primært på alle de snacks jeg hurtigt kan spise...

Nogle gange kan en app som denne, hjælpe til at få ens mindset sat på rette spor. For jeg er jo ikke interesseret i at jeg for altid skal tælle og registrerer min mad, men det handlede mere for mig om lige at tænke mig en ekstra gang om, inden jeg blot spiser noget ligegyldigt.

Til gengæld har jeg kastet mig over en ny mad app - mere om den senere.. :-)

Idag vil jeg blot glæde mig over at have en fridag, som skal udnyttes med træning i mit dejlige gamle yndlings fitness center - Scandinavian, Fitness World. Her har jeg godt nok lang mange timer og sved og tårer.

Så jeg glæder mig til at dejligt gensyn med centeret og ikke mindst en gammel trænings makker. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar