Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 15. april 2018

Løb når du kan...

Havde planlagt at jeg ville ud at løbe idag, men var lidt presset på tid da vi skulle afsted på tur kl 9.45 økodag)...
Stod op og gad egentlig ikke løbe - vejret gjorde det heller ikke bedre, da der var overskyet og diset og havde mest lyst til bare at hygge med min kaffe latte.. så det gjorde jeg.. stor kop kaffe latte og benene op... men ved ikke lige hvad der skete, men på 5 min havde jeg løbetøj på og var ude af døren.
Tror bare at jeg tænkte, at vejret bliver jo nok ikke bedre idag og det med at træne om eftermiddagen er jeg bare ikke god til.
Så afsted når man nu kan, og ingen grund til at udskyde noget til senere.. burde nok bare ikke lige løbe ovenpå en stor kop kaffe latte, for den hang mig lidt ud af halsen. Men dejligt at komme afsted og fik da løbet 7 km, hvilket jeg ikke har gjort længe 😄👍😄

Så løb når du kan...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar